مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 14:202023-08-28سياسي

ظرفیت فاز 11 پارس جنوبی برای درآمدزایی پنج میلیارد دلاری


معاون رییس جمهور در امور مجلس، گفت: فاز 11 پارس جنوبی که امروز با حضور آیت الله رییسی افتتاح شد، در آینده می تواند 5 میلیارد دلار برای کشور درآمد داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سید محمد حسینی در حاشیه بازدید از نمایشگاه روایت خدمت در نشست خبری، گفت: امروز پروژه عظیم فاز 11 پارس جنوبی با حضور رییس جمهور بعد از 20 سال افتتاح شد و شرکت های اروپایی نتوانستند آن را تکمیل کنند.

وی افزود: تکمیل پروژه های نیمه تمام درآمد و اشتغال ایجاد می کند.

معاون پارلمانی رییس جمهور، بیان کرد: درباره رابطه دولت و مجلس در شهریور سال گذشته در هفته دولت در دیدار با رهبر انقلاب 10 ویژگی دولت را بیان کردند که یکی از آن ها زدودن رقابت های منفی بین قوا بود.

این دولت به دنبال همکاری، هم افزایی و تعامل سازنده است البته این به معنای نفی استیضاح و سؤال از سوی نمایندگان مجلس نیست.

وی ادامه داد: اگر دولت لایحه ای به مجلس داده همراه با کارشناسی بوده است، اصلاحیه بودجه که دوفوریت آن تصویب نشد نمونه ای از این موارد است.

معاون پارلمانی رییس جمهور با بیان اینکه انتظار داریم نمایندگان با دولت همکاری کنند، تصریح کرد: بنده شخصا اگر وقت صبح در مجلس باشم و نمایندگان نظری داشته باشند بلافاصله همان روز به رییس جمهور و وزرا منعکس می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت فاز 11 پارس جنوبی برای درآمدزایی پنج میلیارد دلاری

ظرفیت فاز 11 پارس جنوبی برای درآمدزایی پنج میلیارد دلاری