مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 13:102023-08-29ورزشي

اجرای پویش قدم قدم تا آزادی در یزد


مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان یزد از اجرای پویش «قدم قدم تا آزادی» ویژه ماه صفر و به منظور آزادی زندانیان جرایم غیرعمد برای چهارمین سال متوالی در استان یزد خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان یزد از اجرای پویش قدم قدم تا آزادی ویژه ماه صفر و به منظور آزادی زندانیان جرایم غیرعمد برای چهارمین سال متوالی در استان یزد خبر داد.

سید مسعود عظیمی در این خصوص گفت: این پویش به مناسبت ماه صفر ویژه جاماندگان اربعین اجرا، و هیئت ها، نیکوکاران و هیئت های عزاداری دارالعباده می توانند کمک های خود را جهت مشارکت در آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا کنند.

این مسئول در ادامه گفت: با اجرای پویش هر هیئت، آزادی یک زندانی در ماه محرم با مشارکت هیئت های مذهبی خیرین و جمع آوری نذورات مردم از نیکوکاران و تعداد 20 محکوم مالی از زندان های استان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

عظیمی گفت: در نظر داریم تا تیزرها و کلیپ های ساخته شده در خصوص پویش قدم قدم تا آزادی را از طریق شبکه استانی یزد پخش کنیم تا مردم دارالعباده بتوانند مانند پویش های دیگر کمک های خود را به این ستاد اهدا کنند.

وی از تبلیغات به صورت، پیامکی، نصب بنر و پلاکارد در نقاط مختلف شهر خبر داد و گفت: با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد، بنرهای این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پویش قدم قدم تا آزادی در یزد

اجرای پویش قدم قدم تا آزادی در یزد