مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 08:502023-09-19اقتصادي

تولید 85درصد از نیاز کاغذ وزارت آموزش و پرورش


مدیرعامل شرکت چوب و کاغذ مازندران گفت: این شرکت موفق شد سال گذشته 70 درصد از نیاز کاغذ وزارت آموزش و پرورش برای کتب درسی 14 میلیون دانش آموز ایرانی را تولید و امسال هم بیش از 85درصد کاغذ کتاب های درسی از تولیدات این کارخانه خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، امید نیک نژاد مدیر عامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: با یک سوم قیمت موجود در بازار ، دفترچه اقتصادی تولید و عرضه می کنیم.

وی افزود : با مشارکت یکی از درگاه های فروش اینترنتی و چاپخانه ای و با استفاده از کاغذ ایرانی از ابتدای شهریور ماه امسال 380هزار جلد دفتر مشق ارزان قیمت 60برگ و 100 برگ تولید و به فروش رسیده و تا مهرماه برای رفع نیاز بخشی از جامعه هدف ادامه خواهد داشت که با این کار بخشی از نیاز دانش آموزان کشور مرتفع خواهد شد.

مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران، تولید دفترچه با کاغذ ایرانی را برگ زرین  دیگری در آلبوم افتخارات این مجموعه دانست و گفت: بر اساس هماهنگی های بعمل آمده با ناشر و با تامبن کاغذ ایرانی ،طرح روی جلد دفترچه های تولیدی نیز نمادهای ملی و ایرانی است.

نیک نژاد با اشاره به  امکان خرید اینترنتی در این طرح، خاطرنشان کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و دست یابی به خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 85درصد از نیاز کاغذ وزارت آموزش و پرورش

تولید 85درصد از نیاز کاغذ وزارت آموزش و پرورش