مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 12:202023-08-23اقتصادي

برآورد 8هزار میلیارد تومانی برای اتمام پروژه های نیمه تمام کاشان


برای اتمام پروژه های نیمه تمام شهر کاشان برآورد می شود که حدود هشت هزار میلیارد تومان اعتبار لازم است.

- کیومرث محمدپور در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه یکی از رویکردها طی این دوره در مواجهه با موضوعات و مسائل هم افزایی، انسجام و تعامل اثربخش در کنار کار شبانه روزی و عزم جهادی خواهد بود، اظهار داشت: به نظرم تلفیق و پیوند این دو وجه مدیریتی می تواند بسیاری از مشکلات را مرتفع سازد.

وی با اشاره به مشکلات متعدد شهر و منطقه، عدم برگزاری کمیسیون ماده پنج ظرف یک سال گذشته را یادآور شد و ابراز داشت: این موضوع عامل ایجاد چالش ها در حوزه مدیریت شهری و موجب بروز نارضایتی ها در میان شهروندان کاشانی بوده است.

شهردار کاشان وضعیت تنظیف شهر کاشان را نگران کننده خواند و بر به کار گیری عزم جدی برای تغییر شرایط موجود تأکید کرد و افزود: در حوزه مدیریت پسماند کاشان و آران و بیدگل نیز مباحث مختلفی وجود دارد که در قالب نشست با مقامات استانی و منطقه پیگیری می شود.

وی اعتبار لازم برای اتمام پروژه های نیمه تمام شهر کاشان را حدود هشت هزار میلیارد تومان برآورد و تصریح کرد: با فرض تورم ثابت موجود 15 تا 20 سال زمان برای تکمیل این پروژه ها زمان نیاز است؛ علاوه بر آن موضوع تعهدات و بدهی های شهرداری مسئله جدی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برآورد 8هزار میلیارد تومانی برای اتمام پروژه های نیمه تمام کاشان

برآورد 8هزار میلیارد تومانی برای اتمام پروژه های نیمه تمام کاشان