مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 12:252023-08-29اقتصادي

هندی ها در چابهار فعالیت را از سر گرفتند / سرمایه گذاری 25 میلیون دلاری تا کنون


مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه هندی ها تا کنون 25 میلیون دلار در بندر چابهار سرمایه گذاری کردند، گفت: در حالی که جرثقیل های ساحلی هندی ها در این سال ها راکد مانده بود، - مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه هندی ها تا کنون 25 میلیون دلار در بندر چابهار سرمایه گذاری کردند، گفت: در حالی که جرثقیل های ساحلی هندی ها در این سال ها راکد مانده بود، اخیرا با رفع مشکلات، باز هم شروع به فعالیت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اکبر صفایی درباره فعالیت هندی ها در چابهار بیان کرد: کشور هند هم یک کشور بزرگ است و هم آینده اقتصادی خیلی خوبی برایش پیش بینی می کنند.

مذاکرات ما با این کشور طولانی مدت بوده و قراردادی منعقد شد که بعدا تغییر کرد؛ ما از ابتدای دولت برای این قرارداد تلاش کردیم که اکنون همه مشکلات حل شده و امیدواریم کمتر از یک ماه آینده جمع بندی شود.

ما منتظر آخرین گروه هندی ها هستیم و فقط یک بند از قرداد باقی مانده که باید درباره آن به توافق برسیم و امیدواریم هرچه سریع تر امضا شود؛ زیرا قرارداد بلندمدت حافظ منافع ماست.

وی درباره نحوه قرارداد با هندی ها در فاز یک بندر چابهار توضیح داد: این قرارداد به صورت سرمایه گذاری 85 میلیون دلاری و BoT هندی هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هندی ها در چابهار فعالیت را از سر گرفتند / سرمایه گذاری 25 میلیون دلاری تا کنون

هندی ها در چابهار فعالیت را از سر گرفتند / سرمایه گذاری 25 میلیون دلاری تا کنون