مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 09:552023-09-02اقتصادي

سیل 170 میلیارد تومان به روستاهای مشگین شهر خسارت وارد کرد


به دنبال وقوع سیل شدید چند روز اخیر در شهرستان مشگین شهر 170 میلیارد تومان به 18 روستای شهرستان های اهر و مشگین شهر خسارت وارد شد.

- شهرام محمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به آخرین وضعیت مناطق حومه شهرستان مشگین شهر پس از سیلاب چند روز گذشته اظهار کرد: با توجه به بارش رگباری باران در شب چهارشنبه در شهرستان اهر و مشگین شهر و جاری شدن سیل با حجم و سرعت بالا در بستر رودخانه های اهر چایی و مشگین چایی 18 روستای شهرستان مشگین شهر در سه بخش مرادلو قصابه و بخش مرکزی دچار خسارت شدند.

وی با تشریح جزییات خسارت سیلاب اخیر در بخش های مختلف افزود: طبق بررسی های انجام شده حدود 83 میلیارد تومان در بخش کشاورزی، 40 میلیارد تومان در حوزه آب، 1 میلیارد و 200 میلیون تومان در بخش آب و فاضلاب، 10 میلیارد تومان در حوزه راهداری و 8 میلیارد و 500 میلیون تومان در بخش مسکن خسارت اولیه برآورد شده است.

فرماندار شهرستان مشگین شهر با اشاره به آسیب جدی 6 استخر پرورش ماهی در جریان سیل خاطرنشان کرد: خسارت ها عمدتاً به مزارع، باغات، شالیزارها و اراضی صیفی جات اتفاق افتاده است که البته بخش گسترده ای از این اراضی ها در بستر رودخانه ها قرار دارند و در مواردی جاده بین مزارع، جاده روستایی، پل های روی جاده ها و معابر روستایی و 12 باب منزل مسکونی دچار آسیب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل 170 میلیارد تومان به روستاهای مشگین شهر خسارت وارد کرد

سیل 170 میلیارد تومان به روستاهای مشگین شهر خسارت وارد کرد