مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 12:352023-09-06سياسي

روایتی از عاشقان جامانده از قافله اربعین در گیلان


خیل عظیمی از جاماندگان اربعین در 15 شهر گیلان گرد هم آمدند تا با پیاده روی در شهرها، ارادت شان نسبت به امام حسین (ع) و خاندانش را به نمایش بگذارند.

- رشت- خیل عظیمی از جاماندگان اربعین در 15 شهر گیلان گرد هم آمدند تا با پیاده روی در شهرها، ارادت شان نسبت به امام حسین (ع) و خاندانش را به نمایش بگذارند.

خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: امروز اربعین است و اینجا میدان شهرداری رشت جایی که جاماندگان اربعین قرار عاشقی را وعده گذاشته اند تا بعد از پیاده روی گرد هم آیند.

هر فرد به گونه ای یکی با ماشین و یکی هم پیاده و قدم زنان به یاد همایش پیاده روی اربعین به خیل جمعیت در میدان شهدای ذهاب اضافه می شوند.

حضور گروه های مردمی از کودکان خردسال، نوجوانان، جوانان تا افراد پا به سن گذاشته ای که توان رفتن به پیاده روی اربعین را ندارند بسیار به چشم می خورد.

بغض در گلو و اشک در چشم، حکایت جاماندگان حسینی است، امروز 15 شهر گیلان طریقه الحسین بود جا ماندن از مسیر عاشقی اما هم نوا با زائران امام حسین (ع) آمدند، گرد هم جمع شدند تا ثابت کنند خون ریخته شده حسین تا قیامت تازه و درد متحمل شده بر اولادش انکار ناپذیر است.

اینجا بوی کربلا می آید، بوی اسپند، صدای مداح و گریه عده ای از جاماندگان دلت را به کربلا می برد به راستی عشق به اباعبدالله پیر و جوان نمی شناسد و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از عاشقان جامانده از قافله اربعین در گیلان

روایتی از عاشقان جامانده از قافله اربعین در گیلان