مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 11:252023-08-27بين الملل

تامین مالی رژیم صهیونیستی اولین مناظره جمهوری خواهان آمریکا را به جنجال کشید


منابع خبری با بانتشار جزییات جدیدی از اولین مناظره انتخاباتی جمهوری خواهان آمریکایی در غیاب دونالد ترامپ اعلام کردند که موضوع حمایت و تامین مالی رژیم صهیونیستی این مناظره را به بحث و جدل کشیده است.

- منابع خبری با بانتشار جزییات جدیدی از اولین مناظره انتخاباتی جمهوری خواهان آمریکایی در غیاب دونالد ترامپ اعلام کردند که موضوع حمایت و تامین مالی رژیم صهیونیستی این مناظره را به بحث و جدل کشیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری سما، نیکی هیلی سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل متحد در اولین مناظره انتخاباتی جمهوری خواهان آمریکا رقیب خود ویوک راماسوامی تاجر هندی تبار را به تصمیم برای قطع کمک های آمریکا به رژیم صهیونیستی، تحویل اوکراین به روسیه و رها کردن تایوان در مقابل چین متهم کرد.

راماسوامی در جریان مناظره ای که چهارشنبه از طریق شبکه خبری فاکس پخش شد، طرحی را برای توقف تدریجی بیشتر کمک ها به رژیم صهیونیستی تا سال 2028 مطرح کرد.

راماسوامی در این باره گفت: اگر ما موفق شویم، نشانه واقعی موفقیت برای آمریکا و اسراییل رسیدن به سال 2028 خواهد بود، طوری که اسراییل محکم روی پای خود می ایستد و در زیرساخت های اقتصادی و امنیتی بقیه جهان ادغام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین مالی رژیم صهیونیستی اولین مناظره جمهوری خواهان آمریکا را به جنجال کشید

تامین مالی رژیم صهیونیستی اولین مناظره جمهوری خواهان آمریکا را به جنجال کشید