مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 09:252023-09-10سياسي

گردشگری به عنوان یک صنعت تولید ثروت باید بر پایه دانش حرکت کند


آینده ای روشن در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در انتظار این استان است اما باید با دقت، سرعت و نوآوری در عمل اقدام کنیم.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: آینده ای روشن در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در انتظار این استان است اما باید با دقت، سرعت و نوآوری در عمل اقدام کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا محمد کرمی امروز در نشست با سرپرست جدید اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در این مجموعه باید با توجه به اهداف انقلاب اسلامی و برای پیاده کردن اسلام ناب گام برداشت، افزود: در این راستا باید از ظرفیت دانشگاه ها در سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استفاده کرد.

وی با بیان اینکه باید شرایط را برای مشارکت مردم در حوزه این اداره کل مهیا کرد، ادامه داد: اعتقادی به محرومیت در استان نداریم و باید در جهت حذف کلمه محرومیت تلاش کرد و در این راستا بسته های سرمایه گذاری آماده و در اختیار سرمایه گذاران قرار گیرد، افزون بر آن باید در صدور مجوزها نیز امورات را برای مشارکت مردم تسریع و تسهیل کرد.

استاندار سیستان و بلوچستان به برگزاری جلسات و فعال کردن کمیته های مرتبط با میراث فرهنگی اشاره کرد و افزود: فعال کردن شورای گردشگری، برگزاری جلسات یا همایش سرمایه گذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری به عنوان یک صنعت تولید ثروت باید بر پایه دانش حرکت کند

گردشگری به عنوان یک صنعت تولید ثروت باید بر پایه دانش حرکت کند