مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 13:452023-09-01اجتماعي

زائران حسینی از محل های رسمی ارز عراقی تهیه کنند


از زائران اربعین حسینی درخواست می شود که ارز را از محل های رسمی تهیه کنند تا در دام جاعلان گرفتار نشوند.

- شلمچه- رییس پلیس آگاهی فراجا گفت: از زائران اربعین حسینی درخواست می شود که ارز را از محل های رسمی تهیه کنند تا در دام جاعلان گرفتار نشوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محمد قنبری پیش از ظهر امروز جمعه ضمن بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همکاران ما در مجموعه انتظامی به ویژه پلیس آگاهی در مرزهای هشت گانه و شهرها و مسیرهای منتهی به مرزها در حال انجام وظیفه هستند.

رییس پلیس آگاهی فراجا افزود: از آغاز این حماسه بزرگ نیروی پلیس آگاهی در صحنه حضور دارد و تاکنون مورد آزار دهنده و امنیتی که برای زائران به وجود بیاید، گزارش نشده است.

سردار قنبری ادامه داد: چنانچه کسی قصد سوءاستفاده از این جمعیت داشته باشد، همکاران ما با اشراف اطلاعاتی و همچنین با استفاده از سامانه ها مانع از هدف آن خواهند شد.

وی تاکید کرد: به زائران گرامی توصیه می شود از اموال خود مراقبت و ارز را از محل های رسمی تهیه کنند تا در دام جاعلان گرفتار نشوند چرا که برخی افراد سودجو قصد دارند ارزهای جعلی را به زائران بفروشند که همکاران ما مقادیری از اسکناس های جعلی را کشف و افراد سودجو را دستگیر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زائران حسینی از محل های رسمی ارز عراقی تهیه کنند

زائران حسینی از محل های رسمی ارز عراقی تهیه کنند