مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 07:402023-08-28اجتماعي

اعزام 11 هزار نفر از زائران خراسان شمالی به کربلا


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی گفت: تاکنون 11 هزار نفر از زائران این استان برای حضور در مراسم اربعین حسینی از مرز خسروی وارد عراق شده اند.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی گفت: تاکنون 11 هزار نفر از زائران این استان برای حضور در مراسم اربعین حسینی از مرز خسروی وارد عراق شده اند.

حسن ناهیدی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: تاکنون 19هزار نفر از خراسان شمالی برای حضور در مراسم اربعین حسینی ثبت نام کرده اند که از این تعداد تاکنون 11 هزار نفر از مرز خسروی وارد عراق شده اند.

وی با اشاره به استقرار 15 موکب از خراسان شمالی برای ارائه خدمات به زائران اربعین، گفت: از این تعداد 12 موکب در عراق و سه موکب نیز در مرز خسروی مستقر و به زائران خدمات رسانی می کنند.

ناهیدی با بیان اینکه 1700 گذرنامه فاقد اعتبار تمدید شد، افزود: وجود بسیج جامعه پزشکی، غذای گرم روزانه برای 23 هزار نفر و کمک های امدادی از مهم ترین خدمات هر یک از مواکب استان است .

ناهیدی در خصوص وضعیت و جایگاه امروز ایران اسلامی در جهان نیز بیان کرد: زمانی پزشکان، هندی، پاکستانی و بنگلادشی در ایران طبابت می کردند و ایران حتی در واردات سیم خاردار هم تحریم بود اما امروز ایران عزتمند است و دشمن نگران شده و به دنبال جلوگیری از صاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 11 هزار نفر از زائران خراسان شمالی به کربلا

اعزام 11 هزار نفر از زائران خراسان شمالی به کربلا