مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 10:542023-09-20فناوري

سرانجام 200 گیگ اینترنت هدیه خبرنگاری چه شد؟


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، 17 مرداد سال جاری و در روز خبرنگار، اینترنت خبرنگاری توسط دو اپراتور همراه اول و ایرانسل به برخی از خبرنگاران اختصاص یافت و همراه اول در خبری این موضوع را اعلام کرد و گفت که بسته اینترنت هدیه برای تمام خبرنگارانی .

- پایان این هفته آخرین مهلت ثبت نام خبرنگاران در سامانه دولت من برای تخصیص اینترنت هدیه خبرنگاری بوده و این بسته از هفته آینده فعال می شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، 17 مرداد سال جاری و در روز خبرنگار، اینترنت خبرنگاری توسط دو اپراتور همراه اول و ایرانسل به برخی از خبرنگاران اختصاص یافت و همراه اول در خبری این موضوع را اعلام کرد و گفت که بسته اینترنت هدیه برای تمام خبرنگارانی که سال گذشته مشمول دریافت اینترنت خبرنگاری بودند فعال شده است.

تعدادی از خبرنگاران از فهرست ابتدایی دریافت اینترنت جا مانده بودند که ایمان شمسایی مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی در این باره به خبرنگار فارس گفت: برای تخصیص اینترنت هدیه وزارت ارتباطات به خبرنگاران لیست ابتدایی را 16 مردادماه و لیست جاماندگان را هم در تاریخ 5 شهریورماه به این وزارتخانه اعلام کردیم و خبرنگاران هم مطابق با اعلام قبلی تا 17 شهریورماه فرصت داشتند تا در دولت من ثبت نام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانجام 200 گیگ اینترنت هدیه خبرنگاری چه شد؟

سرانجام 200 گیگ اینترنت هدیه خبرنگاری چه شد؟