مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 10:452023-08-31ورزشي

دختران دونده کرمانشاه یک وجب زمین برای تمرین ندارند


رییس هیات دو و میدانی کرمانشاه به عملکرد دختران دونده کرمانشاه در المپیاد استعدادهای برتر اشاره کرد و گفت: وقتی دختران ما یک وجب زمین برای تمرین ندارند، - ایسنا/کرمانشاه رییس هیات دو و میدانی کرمانشاه به عملکرد دختران دونده کرمانشاه در المپیاد استعدادهای برتر اشاره کرد و گفت: وقتی دختران ما یک وجب زمین برای تمرین ندارند، نباید انتظار مدال آوری از آنها داشت.

احمد روشن زاده در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برگزاری چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر دوومیدانی کشور، اظهارکرد: برای حضور در این رقابت ها از چندماه پیش برنامه ریزی هایی را انجام دادیم تا نتایج خوبی را کسب کنیم.

وی افزود: هرچند در بخش پسران مشکل چندانی برای تمرین نداشتیم، اما در بخش دختران با نبود فضایی برای تمرین آنها مواجه بودیم.

رییس هیات دوومیدانی کرمانشاه تصریح کرد: متاسفانه دختران دونده کرمانشاهی حتی یک وجب زمین برای تمرین ندارند، چراکه تمام مجموعه های ورزشی ما به بخش خصوصی واگذار شده است.

وی اضافه کرد: تا یکی دو سال پیش که مجموعه ورزشی 15 خرداد به بخش خصوصی واگذار نشده بود، دختران دونده ما تمام تمرینات خود را در پیست این مجموعه انجام می دادند و از دل آن تمرینات، قهرمانان خوبی مانند آتوسا آتش بجان و کوثر قاسمی بیرون آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دختران دونده کرمانشاه یک وجب زمین برای تمرین ندارند

دختران دونده کرمانشاه یک وجب زمین برای تمرین ندارند