مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 00:292023-09-18سياسي

بایدن خواستار تحریم بیشتر علیه ایران شد


بایدن رییس جمهوری آمریکا ادعا کرد که فعالیت های ایران در منطقه «تحریک آمیز» است و از تمامی کسانی که گذرنامه آمریکایی دارند خواست از سفر به ایران خودداری کنند.

- بایدن رییس جمهوری آمریکا ادعا کرد که فعالیت های ایران در منطقه تحریک آمیز است و از تمامی کسانی که گذرنامه آمریکایی دارند خواست از سفر به ایران خودداری کنند.

رییس جمهوری آمریکا همزمان با استقبال از آزادی زندانیان آمریکایی خواستار تحریم بیشتر علیه جمهوری اسلامی ایران شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، جو بایدن رییس جمهوری آمریکا ضمن تایید آزادی زندانیان آمریکایی در ایران، از تحریم محمود احمدی نژاد رییس جمهوری سابق ایران و وزارات اطلاعات جمهوری اسلامی نیز خبر داد.

  وی، آزادی پنج زندانی آمریکایی از ایران را یک دستاورد برای دولت این کشور عنوان و از دولت های قطر، عمان، سوییس و کره جنوبی برای کمک به آزادی زندانیان آمریکایی بازداشت شده در ایران تقدیر کرد.

  رییس جمهوری آمریکا گفت: می خواهم به طور ویژه از شیخ تمیم بن حمد امیر قطر و هیثم بن طارق سلطان عمان که به انجام این توافق، بعد از ماه ها تلاش سخت دیپلماتیک کمک کردند، تشکر کنم.

  بایدن با بیان اینکه ما آنهایی که به خانه برنگشته اند را از یاد نبرده ایم، بار دیگر مدعی گم شدن رابرت لوینسون در ایران شد و از جمهوری اسلامی خواست در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن خواستار تحریم بیشتر علیه ایران شد

بایدن خواستار تحریم بیشتر علیه ایران شد