مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 09:302023-08-30اقتصادي

تولید کاغذ مورد نیاز آموزش و پرورش از 15 شهریورماه در چوب و کاغذ مازندران


مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران با بیان اینکه از 15 شهریورماه تولید کاغذ مورد نیاز آموزش و پرورش آغاز می شود، گفت: با همکاری دولت ضمن برنامه ریزی برای کاهش قیمت کاغذ در بازار آزاد سعی خواهیم کرد بخشی از نیاز جامعه نشر کشور را هم پوشش دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران، امید نیک نژاد مدیرعامل شرکت صنایع  چوب و کاغذ مازندران با تقدیر از برنامه های دولت برای خودکفایی در تولید کاغذ چاپ و تحریر اظهار کرد: بیشتر از 35 هزارتن کاغذ تا پایان سال با هدف تامین کاغذ مورد نیاز کتاب درسی در کارخانه کاغذ مازندران تولید و به آموزش و پرورش تحویل خواهد شد.

وی افزود: همانطور که رییس جمهور روز گذشته در جمع اصحاب رسانه بیان داشتند رشد تولید کاغذ ایرانی در دو سال گذشته و با حمایت های دولت در این مجموعه صنعتی افزایش قابل توجهی داشته به طوریکه از 7 هزار تن تولید کاغذ در پایان سال 99 به 42 هزار تن در سال گذشته و امسال نیز  به 50 هزار تن خواهد رسید.

نیک نژاد با بیان اینکه از 15 شهریورماه تولید کاغذ مورد نیاز آموزش و پرورش آغاز می شود، گفت: با همکاری دولت ضمن  برنامه ریزی برای کاهش قیمت کاغذ در بازار آزاد سعی خواهیم کرد بخشی از نیاز جامعه نشر کشور را هم پوشش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید کاغذ مورد نیاز آموزش و پرورش از 15 شهریورماه در چوب و کاغذ مازندران

تولید کاغذ مورد نیاز آموزش و پرورش از 15 شهریورماه در چوب و کاغذ مازندران