مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 10:502023-09-11سياسي

قالیباف: مجمع تشخیص مصوبه قیر را رد نکرد بلکه اصلاح کرد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه، 20 شهریور) در پاسخ به تذکر کاظم دلخوش نماینده صومعه سرا در انتقاد از رد مصوبه مجلس درخصوص قیر رایگان گفت: - رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکری درباره رد مصوبه مجلس درباره اصلاح بندی از قانون بودجه 1402 در خصوص قیر از سوی هیات عالی نظارت مجمع تشخیص گفت: مجمع تشخیص مصوبه قیر را رد نکرد بلکه اصلاح کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه، 20 شهریور) در پاسخ به تذکر کاظم دلخوش نماینده صومعه سرا در انتقاد از رد مصوبه مجلس درخصوص قیر رایگان گفت: نظارت بر سیاست های کلان ناظر به قانون گذاری و اجرا است.

آیین نامه مجمع تشخیص اجازه اصلاح قانون را می دهد.

وی افزود: بنده به موضوع چگونگی کار و اینکه با چه روشی در آنجا (هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام) موضوع تطبیق و مغایرت مصوبات را مورد بررسی قرار می دهند، نقد دارم؛ با دوستان درباره سه قانونی که اخیرا در این هیات رد شد، صحبت و پیگیری کردم و حتما جلسه تشکیل می دهیم.

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: آیین نامه هیات نظارت مجمع در دست بررسی است که کار را به چه روشی انجام دهند که باید این موضوع حل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: مجمع تشخیص مصوبه قیر را رد نکرد بلکه اصلاح کرد

قالیباف: مجمع تشخیص مصوبه قیر را رد نکرد بلکه اصلاح کرد