مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 22:102023-09-11سياسي

عزت امروز ایران اسلامی به برکت خون شهداست


معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تمام ارزش هایی که امروز داریم، پیشرفت هایی که به آن افتخار می کنیم و عزت ما از سوی شهداست و باید قدر آن را بدانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار محمدرضا نقدی عصر امروز در اجلاسیه شهدای کارگری و کارفرمایی استان همدان که در راستای کنگره شهدا برگزار شد، اظهار کرد: اگر رهبر انقلاب به عنوان پرچمدار انقلاب اسلامی می فرمایند نزدیک قله هستیم جز با فداکاری و ایثار شهیدان به دست نیامده است؛ روشن شدن صف حق و باطل به برکت خون شهدا بود، روزی که درگیر نبردی بزرگ بودیم و گروه هایی که به واسطه آمریکایی ها اداره می شدند و آمریکا واسطه هایی با چهره موجه به جنگ ما فرستاده بود.

وی با بیان اینکه امام (ره) وقتی آمریکا را جریان کمونیستی و صدام را صدام آمریکایی نام نهاد همه دنیا تعجب کردند، افزود: دشمن خود را از آتش معرکه دور نگه داشته بود و سربازان خود را یکی یکی به جنگ ما می فرستاد و این شهدا بودند که ما را در مقابل آنها نگه داشتند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه خون شهدا و ایثار آنها پرده از تزویر برداشت و چهره نفاق را رسوا کرد، امروز همه این موضوع را می دانند و به رژیم صهیونیستی رسیدند تا با آنها مصاحبه کنند و جریان را مطلع شوند، عنوان کرد: امروز تمام مسائل روش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزت امروز ایران اسلامی به برکت خون شهداست

عزت امروز ایران اسلامی به برکت خون شهداست