مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 15:202023-09-02اقتصادي

افتتاح دو واحد تولیدی صنعتی با حضور مدیرعامل بانک صنعت و معدن


2 واحد تولیدی فسفات سمنان و دُر رنگ امروز با حضور علی خورسندیان، مدیر عامل بانک صنعت و معدن کشور و استاندار سمنان، مدیرکل صنعت و معدن و تجارت استان و.

- ایسنا/سمنان 2 واحد تولیدی فسفات سمنان و دُر رنگ امروز با حضور علی خورسندیان، مدیر عامل بانک صنعت و معدن کشور و استاندار سمنان، مدیرکل صنعت و معدن و تجارت استان و.

در شهرک صنعتی سمنان افتتاح و به بهره برداری رسید.

واحد تولیدی دُررنگ با سرمایه گذاری بالغ بر 3 هزار و 300 میلیارد ریال در زمینه تولید پارچه و رنگرزی در شهرک صنعتی سمنان فعال است و ظرفیت تولید سالانه 2 هزار تن پارچه گردباف و 5800 تن رنگرزی، چاپ و تکمیل پارچه را دارد و در تامین مالی راه اندازی این دو کارخانه، بانک صنعت و معدن نقش آفرین بوده است.

محمد مهدی بیک زاده مدیر عامل کارخانه دُر رنگ در آیین بهره برداری از خط تولید این شرکت با اشاره به نقش مهم بانک صنعت و معدن در اجرای این طرح، گفت: پرداخت تسهیلات 100 میلیارد تومانی از سوی این بانک منجر به تسریع روند بهره برداری از کارخانه شد.

وی با بیان اینکه کارخانه دُر رنگ، خط تولید رنگرزی انواع پارچه های گردبافت و تکمیل آن هاست، افزود: سرمایه گزاری ارزی کارخانه 3 میلیون یورو و ریالی آن 200 میلیارد تومان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح دو واحد تولیدی صنعتی با حضور مدیرعامل بانک صنعت و معدن

افتتاح دو واحد تولیدی صنعتی با حضور مدیرعامل بانک صنعت و معدن