مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 13:202023-09-12اقتصادي

رشد 80 درصدی صدور پروانه تحقیق و توسعه صنایع در یزد


مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: در پنج ماهه نخست سال جاری میزان صدور پروانه تحقیق و توسعه واحدهای صنعتی و تولیدی استان یزد نسبت به مدت مشابه حدود 80 درصد افزایش یافت.

- ایسنا/یزد مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: در پنج ماهه نخست سال جاری میزان صدور پروانه تحقیق و توسعه واحدهای صنعتی و تولیدی استان یزد نسبت به مدت مشابه حدود 80 درصد افزایش یافت.

محمدکاظم صادقیان گفت: با توجه به سند آمایش استان و برنامه تحولی یزد نوین و لزوم ایجاد واحدهای تحقیق و توسعه در صنایع تولیدی جهت بررسی و رشد کیفیت محصولات تولیدی، این موضوع جزء اهداف اصلی این اداره کل است.

وی افزود: از ابتدای سال 1402 تاکنون تعداد 9 فقره پروانه تحقیق و توسعه صادر شده که در مقایسه با مدت مشابه رشد 80 درصدی را داشته است و تا پایان سال به رشد 100درصدی خواهیم رسید.

صادقیان خاطرنشان کرد: تعداد پروانه های صادر شده تحقیق و توسعه در مدت مشابه سال گذشته تعداد پنج فقره بوده که در سال جاری این عدد به 9 فقره رسیده و رشد 80 درصدی را نشان می دهد.

مدیر کل صمت استان گفت: پروانه تحقیق و توسعه برای کلیه متقاضیان و فعالانی که دارای پروانه بهره برداری صنعتی هستند، قابلیت صدور دارد و درصورت احراز شرایط لازم انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 80 درصدی صدور پروانه تحقیق و توسعه صنایع در یزد

رشد 80 درصدی صدور پروانه تحقیق و توسعه صنایع در یزد