مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 10:052023-08-29اقتصادي

راه آخرین روستای بالای 50 خانوار استان بوشهر آسفالت شد


پروژه بهسازی و آسفالت محور روستایی ریز-انارستان-سرچشمه با حضور استاندار بوشهر، نماینده جنوب استان در مجلس، مسؤولان محلی شهرستان جم و اقشار مختلف مردم افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، عبدالکریم اخترشناس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر صبح امروز در حاشیه افتتاح پروژه بهسازی و آسفالت محور روستایی ریز-انارستان-سرچشمه اظهار داشت: تکمیل آسفالت پنج کیلومتر باقی مانده این محور چندین سال متوقف بود که به همت دولت سیزدهم در دستور کار قرار گرفت و به عنوان آخرین روستای بالای 50 خانوار استان بوشهر با اعتبار 30 میلیارد تومان در هفته دولت مورد بهره برداری قرار گرفت.

اخترشناس یادآور شد: با بهره برداری از این مسیر، فاصله شهرستان جم تا مرکز استان 60 کیلومتر کاهش می دهد، ضمن اینکه این جاده شهر شنبه شهرستان دشتی را هم از بن بست جغرافیایی خارج می کند.

وی افزود: با تکمیل آسفالت محور ریز-سرچشمه، اکنون بوشهر جزو استان های پیشگام کشور در زمینه راه دسترسی آسفالته روستاهای بالای 50 خانوار است و از این پس اولویت ما تکمیل آسفالت روستاهای باقی مانده بالای 20 خانوار می باشد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر با بیان اینکه از ابتدای دولت سیزدهم 100 کیلومتر راه روستایی در استان بوشهر احداث شده خاطرنشان کرد: ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه آخرین روستای بالای 50 خانوار استان بوشهر آسفالت شد

راه آخرین روستای بالای 50 خانوار استان بوشهر آسفالت شد