مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 09:552023-09-17ورزشي

اکثر کشتی گیران مستعد بدلیل مشکلات مالی کنار می کشند


دبیر هیات کشتی کرمانشاه با بیان اینکه هیات کشتی کرمانشاه به وظایف خود در بحث پرورش استعدادها و قهرمان پروری عمل می کند، گفت: قهرمانان کشتی کرمانشاه حمایت می خواهند که در این زمینه مسئولین باید پای کار بیایند.

- ایسنا/کرمانشاه دبیر هیات کشتی کرمانشاه با بیان اینکه هیات کشتی کرمانشاه به وظایف خود در بحث پرورش استعدادها و قهرمان پروری عمل می کند، گفت: قهرمانان کشتی کرمانشاه حمایت می خواهند که در این زمینه مسئولین باید پای کار بیایند.

منصور کیانی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشتی آزاد کشور، اظهارکرد: برای این دوره از رقابت ها از استان کرمانشاه 12 کشتی گیر را اعزام کردیم که ماحصل کار آنها کسب سه مدال رنگارنگ بود.

وی افزود: در وزن 35 کیلوگرم امیرمحمد لطفی مدال نقره، در وزن 57 کیلوگرم مهبد قنبری مدال طلا و در وزن 100 کیلوگرم یاسر دولتیاری مدال برنز گرفتند.

دبیر هیات کشتی کرمانشاه تصریح کرد: البته در برخی از اوزان با بدشانسی و مشکلات داوری مواجه شدیم، وگرنه تعداد مدال های کرمانشاه و رتبه تیمی ما بالاتر می رفت.

به گفته این مسئول، تیم کرمانشاه پس از استان های تهران، خراسان رضوی، البرز و مازندران در جایگاه پنجم تیمی چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشتی کشور قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکثر کشتی گیران مستعد بدلیل مشکلات مالی کنار می کشند

اکثر کشتی گیران مستعد بدلیل مشکلات مالی کنار می کشند