مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 13:052023-09-18دانش

ثبت نام هشتمین جشنواره دانشجویی ابن سینا آغاز شد


دانشگاه علوم پزشکی تهران با هدف شناسایی، حمایت و تشویق فعالیت های ارزشمند دانشجویان، هشتمین جشنواره دانشجویی ابن سینا را با شعار «دانشجو، - به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، هشتمین جشنواره دانشجویی ابن سینا به منظور شناسایی، حمایت و تشویق فعالیت های ارزشمند دانشجویان ایرانی و بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران در بخش های مختلف آموزشی، ورزشی، فرهنگی برگزار می شود.

دانشجویان تمامی مقاطع تحصیلی (کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری عمومی، دکتری تخصصی، دستیاری و فلوشیپ و فارغ التحصیلان از تاریخ 9 اسفند 1400 به بعد) می توانند با توجه به اهداف و محورهای جشنواره در آن شرکت کنند.

دانشجویان علاقمند به شرکت در هشتمین جشنواره دانشجویی ابن سینا از 26 شهریور تا 26 مهرماه 1402 فرصت دارند با مراجعه به وب سایت جشنواره ثبت نام و مدارک خود را ارسال کنند و فرآیند داوری نیز طبق جدول برنامه ریزی شده در پاییز سال جاری انجام خواهد شد.

بخش های این دوره از جشنواره شامل آموزشی، پژوهشی، فرهنگی (قرآن و عترت، نماز، هنری و ادبی)، ورزشی، اجتماعی (فعالیت های داوطلبانه و عام المنفعه، فعال حوزه فرهنگی اجتماعی، تعهد حرفه ای)، بین الملل (دانشجویان خارجی) و دانشجوی نمونه و جامع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام هشتمین جشنواره دانشجویی ابن سینا آغاز شد

ثبت نام هشتمین جشنواره دانشجویی ابن سینا آغاز شد