مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 15:552023-09-02سياسي

نبود صنایع تبدیلی در روستاها باعث ضرر و زیان کشاورزان شده است


نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: تولیدکنندگان مستقر در روستاها و کشاورزان به واسطه نبود صنایع تبدیلی در روستاها هرساله با ضرر و زیان مواجه می شوند.

- ایسنا/هرمزگان نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: تولیدکنندگان مستقر در روستاها و کشاورزان به واسطه نبود صنایع تبدیلی در روستاها هرساله با ضرر و زیان مواجه می شوند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده ظهر امروز (یازدهم شهریورماه) در دیدار مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان که در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، اظهار کرد: اگر دولت بتواند اقتصاد روستاها را با اجرای الگوها و طرح های مختلف فعال تر کند بسیاری از مشکلات موجود در شهرها و حاشیه شهرها کاهش پیدا می کند.

وی، با اشاره به هزینه کرد بودجه های زیادی برای کاهش مشکلات حاشیه نشینی در شهرها، افزود: اگر بخشی از اعتباری که صرف حل چالش ها و مشکلات حاشیه شهرها می شود در روستاها هزینه شود شاهد مهاجرت از روستا به سمت حاشیه شهرها نخواهیم بود و بخش اعظمی از این چالش ها کاهش پیدا می کند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با ذکر این نکته که مانند گذشته نگاه ذاتی ارائه خدمات اصیل به روستاها در میان برخی از مدیران و دستگاه های دولتی وجود ندارد، تصریح کرد: اغلب تمرکز دولتمردان روی انجام فعالیت در شهرها است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود صنایع تبدیلی در روستاها باعث ضرر و زیان کشاورزان شده است

نبود صنایع تبدیلی در روستاها باعث ضرر و زیان کشاورزان شده است