مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 07:102023-09-17اقتصادي

افزایش 45 درصدی کشفیات قاچاق حیوانات در سال جاری


فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور ضمن ارائه آماری از میزان قاچاق گونه های حیوانی طی چهار ماه اولیه سال جاری اظهار کرد: میزان کشفیات حدود 45 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

- فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور ضمن ارائه آماری از میزان قاچاق گونه های حیوانی طی چهار ماه اولیه سال جاری اظهار کرد: میزان کشفیات حدود 45 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایران کشوری است با آب و هوایی متفاوت که در هر نقطه از آن بر حسب شرایط آب و هوایی گونه های گیاهی و جانوری ارزشمند بسیاری وجود دارد و به دلیل همین خاص و نادر بودن برخی گونه ها، افراد سودجو اقدام به فروش و قاچاق این گونه ها می کنند.

امروزه شکار حیات وحش به فضای مجازی هم راه یافته است و برخی افراد با انتشار تصاویر دلخراشی از صید و شکار آن ها با سلاحی غیرقانونی و تبلیغ و ترویج این کار صورت می گیرد.

سرهنگ جمشید محبت خانی در گفت و گو با ایسنا درباره قاچاق اعضای حیوانات در شبکه های مجازی اظهار کرد: یکی از جرایمی که طی سال های اخیر بسیار با آن مواجه می شویم، وقوع جرایم زیست محیطی از جمله قاچاق سلاح، فروش سلاح شکاری، تبلیغ قاچاق، قاچاق حیات وحش به صورت زنده و تاکسیدرمی همچنین قاچاق آن ها از طریق فضای مجازی است بنابراین تصمیم گرفتیم این مسئله را به صورت جدی پیگیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 45 درصدی کشفیات قاچاق حیوانات در سال جاری

افزایش 45 درصدی کشفیات قاچاق حیوانات در سال جاری