مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 14:152023-09-20دانش

هوشمندسازی فرآیند های همانندجویی و مقابله با تقلب در آثار علمی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، دکتر محمد حسن زاده، با اشاره به مسئولیت های حاکمیتی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) گفت: - رییس پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران گفت: با توسعه هوش مصنوعی در دنیا به خصوص ChatGPT، ما در ایرانداک در حال بررسی های اولیه و هوشمندسازی فرآیند های همانندجویی هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، دکتر محمد حسن زاده، با اشاره به مسئولیت های حاکمیتی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) گفت: یکی از مسئولیت های حاکمیتی ایرانداک سازماندهی مستندات علمی از جمله پارساهاست و این پژوهشگاه از گذشته وظیفه سازماندهی و مستندسازی علم را بر عهده داشته است.

وی با اشاره به تصویب قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در تهیه آثار علمی و مسئولیت ایرانداک در ثبت و همانندجویی پیشنهاده ها و پارسا ها گفت: آیین نامه اجرایی این قانون در سال 98 ابلاغ شد، ولی ایرانداک پیش از آن به صورت عملیاتی فعالیت خود را در پیشگیری از تقلب در تهیه آثار علمی را شروع کرده بود.

رییس پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) در مورد مسئولیت این پژوهشگاه در ثبت و همانندجویی پارسا های ایرانیان خارج از ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشمندسازی فرآیند های همانندجویی و مقابله با تقلب در آثار علمی

هوشمندسازی فرآیند های همانندجویی و مقابله با تقلب در آثار علمی