مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 18:002023-09-04سياسي

ارائه خدمت روزانه به 400 زائر در موکب سیدالشهداء(ع) جاجرم


مدیر اجرایی موکب سیدالشهداء(ع) جاجرم در کربلا گفت: روزانه به حدود 400 نفر خدمات در موکب ارائه می شود که این خدمات از جمله صبحانه، ناهار، شام و اسکان است که با نزدیک شدن به روز اربعین این آمار افزایش خواهد داشت.

- ابراهیم اخوان، مدیر اجرایی موکب سیدالشهداء(ع) جاجرم در کربلا در گفت وگو با خبرنگار فارس در جاجرم اظهارکرد: با پیگیری ها و تلاش های مجدانه عوامل برگزارکننده موکب توانستیم در کربلا مکانی را برای ارئه خدمت به زائرین حسینی ایجاد کنیم که از جمله خدمات این موکب پخت نان، تهیه غذای گرم، خدمات پزشکی و برپایی درمانگاه هلال احمر، چایخانه و برگزاری برنامه های فرهنگی با حضور روحانی مستقر در موکب که هر روزه سخنرانی، تفسیرقرآن و برنامه های فرهنگی و مذهبی گوناگونی را اجرا می کنند.

وی گفت: روزانه به حدود 400 نفر خدمات در موکب ارائه می شود که این خدمات از جمله صبحانه، ناهار، شام و اسکان است که با نزدیک شدن به روز اربعین این آمار افزایش خواهد داشت.

مدیر اجرایی موکب سیدالشهداء(ع) جاجرم در کربلا افزود: مشارکت همه جانبه تمامی اقشار مردمی در شهر جاجرم در یک بازه زمانی حدودا 4روزه جهت جمع آوری کمک ها و اقلام مورد نیاز در موکب از همکاری های بی نظیر مردمی بود که نشان از عشق به امام حسین(ع) است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمت روزانه به 400 زائر در موکب سیدالشهداء(ع) جاجرم

ارائه خدمت روزانه به 400 زائر در موکب سیدالشهداء(ع) جاجرم