مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 10:002023-09-05سياسي

20 موکب خدمات رسانی سلامت در آیین پیاده روی جاماندگان اربعین


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی (ع) به عنوان نماد اتحاد و همدلی مردم ایران اسلامی، چندسالی است با حضور اقشار عظیم مردمی، - همزمان با اربعین حسینی، فرهنگسرای سلامت روز چهارشنبه 15 شهریورماه با بیش از 20 موکب خدمات رسانی و پذیرایی همراه و همگام با عاشقان حسینی است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی (ع) به عنوان نماد اتحاد و همدلی مردم ایران اسلامی، چندسالی است با حضور اقشار عظیم مردمی، سازمان ها و ارگان های مختلف برگزار می شود.

امسال نیز همچون سال های گذشته، فرهنگسرای سلامت با بیش از 20 موکب پذیرایی و خدمات رسانی با محوریت محله و خانواده، با دعوت از کانون ها، نوجوانان دختر و پسر، گروه های بسیج و گروه های مردمی در این مراسم حضور دارد.

در بخش فعالیت های فرهنگی این مرکز، اعضای کانون های نوجوان دختر فرهنگسرای سلامت در حرکتی خودجوش و گروهی اقدام به طراحی و ساخت دست سازه های نمدی درقالب (سرمداد، جانماز، عروسک و.

) نموده تا در روز راهپیمایی در بین کودکان شرکت کننده در این مراسم توزیع نمایند.

تهیه و توزیع بیش از 1000 عدد گیره روسری با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، برپایی ایستگاه کودک با عنوان میز حس خوب، توزیع بیش از 1000 عدد اسباب بازی در بین کو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 موکب خدمات رسانی سلامت در آیین پیاده روی جاماندگان اربعین

20 موکب خدمات رسانی سلامت در آیین پیاده روی جاماندگان اربعین