مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 15:202023-09-01سياسي

از کوری چشم دشمنان تا عبور میلیونی زائران از مرزهای خوزستان


با نزدیک شدن به اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) رفت و آمد از مرزهای زمینی شلمچه در شهرستان خرشهر و چذابه در شهرستان دشت آزادگان بیشتر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، با نزدیک شدن به اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) رفت و آمد از مرزهای زمینی شلمچه در شهرستان خرشهر و چذابه در شهرستان دشت آزادگان بیشتر شده است.

به منظور پایش نحوه خدمت رسانی به زائران حضرت امام حسین(ع) مسئولان لشکری و کشوری به شلمچه و چذابه به استان خوزستان دیار سردار سرلشکر شهید علی هاشمی و سردار شهید بهنان محمدی راد آمدند و از نزدیک از چگونگی ازائه خدمات به زوار بازدید کردند.

به همین منظور سرلشکر حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از سفر به استان خوزستان وارد مرز بین المللی شلمچه در شهرستان خرمشهر شد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در این مرز مسیر رفت و آمد زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در اربعین حسینی را مورد بررسی قرار داد.

سلامی همچنین با حضور در گیت های عبور زائران با حاضران و زوار امام حسین(ع) حاضر در مرز بین المللی شلمچه به گفت وگو پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کوری چشم دشمنان تا عبور میلیونی زائران از مرزهای خوزستان

از کوری چشم دشمنان تا عبور میلیونی زائران از مرزهای خوزستان