مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 شهریور 1402 ساعت 12:552023-09-07سياسي

غریب آبادی: برخی زندانیان ایران و آمریکا تبادل می شوند


معاون امور بین الملل قوه قضاییه گفت: کیفرخواست پرونده متهمان ترور و شهادت حاج قاسم سلیمانی چند ماه قبل صادر و به دادگاه ارسال شد و شعبه ویژه ای در دادگستری تهران در این زمینه در نظر گرفته شد تا روند رسیدگی را آغاز کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، کاظم غریب آبادی گفت: برگزاری علنی دادگاه رسیدگی به جنایات گروهک تروریستی مجاهدین منوط به تصمیم دادگاه است.

برداشت من این است که دادگاه بصورت علنی برگزار خواهد شد.

کاظم غریب آبادی، معاون امور بین الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران با شبکه خبری العالم درباره تشکیل پرونده برای مجاهدین و رسیدگی به جنایات این گروهک تروریستی، تبادل زندانیان میان ایران و آمریکا، بازداشت حمید نوری و صدور کیفرخواست پرونده متهمان ترور حاج قاسم سلیمانی گفتگو کرد.

بخش های مهم گفت وگوی او را در ادامه می خوانید: برگزاری علنی دادگاه رسیدگی به جنایات گروهک تروریستی مجاهدین خلق منوط به تصمیم دادگاه می باشد و من بر این باور هستم که جلسات رسیدگی می بایست علنی برگزار شود، چرا که افکار عمومیِ داخل و عرصه بین الملل لازم است تا شاهد جنایات تروریستی مجاهدین باشند و با خوی وحشی و تروریستی این گروهک آشنا شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غریب آبادی: برخی زندانیان ایران و آمریکا تبادل می شوند

غریب آبادی: برخی زندانیان ایران و آمریکا تبادل می شوند