مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 17:502023-09-04سياسي

مهدی محقق: استاد باید از جانب حکومت و شاگردان مورد احترام قرار بگیرد


مهدی محقق، رییس پیشین انجمن آثار و مفاخر فرهنگی، در واکنش به اخراج اساتید دانشگاه، به جماران گفت: آن چه که مسلم است برخورد با اساتید و دانشگاه باید توأم با احترام باشد.

- پایگاه خبری جماران: رییس پیشین انجمن آثار و مفاخر فرهنگی با تأکید بر اینکه برخورد با اساتید و دانشگاه باید توأم با احترام باشد، گفت: استاد باید مورد احترام قرار بگیرد؛ هم از جانب حکومت و هم از جانب شاگردان.

بر این اساس دانشگاه هم باید مورد احترام همه باشد.

مشروح گفت وگوی خبرنگار جماران با دکتر مهدی محقق را در ادامه می خوانید: با توجه به اخباری که در رسانه ها در خصوص اخراج اساتید دانشگاه منتشر می شود، لطفا بفرمایید شیوه برخورد با اساتید و مجموعه دانشگاه باید چگونه باشد؟ آن چه که مسلم است برخورد با اساتید و دانشگاه باید توأم با احترام باشد.

همیشه باید با محیط علمی محترمانه برخورد شود.

آیا داشتن نگاه سیاسی خاص و شاید متفاوت با نگاه موجود در کشور، می تواند دلیل اخراج یک استاد از دانشگاه باشد؟ اگرچه بنده در جریان این موضوع نیستم و نمی توانم در این باره اظهار نظر و قضاوت کنم اما معتقدم باید چنین اموری را سطر به سطر مورد مطالعه قرار داد و تفکیک قائل شد بین استادی که در کلاس درس عقاید شخصی خود را بیان می کند یا مثلا خارج از موضوع درسش مسائل دیگری را مطرح می کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهدی محقق: استاد باید از جانب حکومت و شاگردان مورد احترام قرار بگیرد

مهدی محقق: استاد باید از جانب حکومت و شاگردان مورد احترام قرار بگیرد