مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 22:252023-09-09اقتصادي

تصویب بیش از 300 طرح پشتیبان جهت دریافت تسهیلات از اعتبارات مشاغل خانگی در لرستان


سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: 363 طرح پشتیبان کسب و کارهای خانگی جهت دریافت تسهیلات از محل اعتبارات مشاغل خانگی در استان به تصویب رسید.

- ایسنا/لرستان سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: 363 طرح پشتیبان کسب و کارهای خانگی جهت دریافت تسهیلات از محل اعتبارات مشاغل خانگی در استان به تصویب رسید.

سید فرهاد ناصری نیا هجدهم شهریور ماه در جلسه بررسی طرح های پشتیبان مشاغل خانگی لرستان با بیان اینکه مهمترین راه های کسب درآمد و اشتغال در خانواده ها کسب و کارهای خانگی است، اظهار کرد: امروز مشاغل خانگی در دنیا با سرعت در حال گسترش است و یکی از مهم ترین سیاست های کشورها برای توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال بین آحاد مردم به شمار می رود و فضای دیجیتال و شبکه های اجتماعی، مصداقی از انقلاب مشاغل خانگی در دوران امروزی است.

وی اولویت پرداخت تسهیلات حوزه مشاغل خانگی در سال جاری را به طرح های پشتیبان عنوان کرد و افزود: امروز با همکاری دستگاه های اجرایی و بانک های عامل 363 طرح پشتیبان حوزه کسب و کارهای خانگی با اعتبار 52 میلیارد و 640 میلیون تومان از محل اعتبارات مشاغل خانگی در لرستان به تصویب رسید که برای مرحله پرداخت به بانک های ملی، تجارت، رفاه کارگران، صادرات و توسعه تعاون معرفی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب بیش از 300 طرح پشتیبان جهت دریافت تسهیلات از اعتبارات مشاغل خانگی در لرستان

تصویب بیش از 300 طرح پشتیبان جهت دریافت تسهیلات از اعتبارات مشاغل خانگی در لرستان