مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 13:302023-09-03اقتصادي

پلمب مرکز ماساژ متخلف در تهران


افزایش این شکایات باعث ورود دستگاه های نظارتی به بررسی فعالیت این مرکز ماساژ البته با چند دهه تأخیر شد که ماه گذشته با حضور نمایندگانی از سازمان تعزیرات و وزارت بهداشت، - با توجه به تخلفات رخ داده، این مرکز پلمب شد.

تسنیم نوشت: سازمان تعزیرات و وزارت بهداشت مرکز ماساژ متخلف در شمال تهران را پلمب کرده اند، اما مالک مجموعه اقدام فک پلمب غیرقانونی کرده است.

این مرکز برای ارائه خدمات پزشکی از سوی افراد فاقد تحصیلات پزشکی ارقامی تا 60 میلیون تومان دریافت می کنند.

  مداخله در امور پزشکی عمری به بلندای تاریخ پزشکی دارد و در این تاریخ افراد مختلفی برای کسب درآمد و شهرت، لباس طبابت به تن کرده اند و به بهانه بهبودی و درمان، لباس عافیت و سلامتی از تن بسیاری افراد خارج کرده اند.

  گرانی خدمات پزشکی و درمانی در سال های اخیر از یک سو و همچنین امید به درمان بیماری ها در جایی خارج از مراکز درمانی رسمی، باعث شده که بسیاری از مردم درمان خود را در مراکز غیررسمی دنبال کنند و چه بسا هزینه هایی بیشتر از مراکز رسمی را پرداخت کرده اند و باز هم به نتیجه نرسیده اند.

  در یکی از نقاط شمالی تهران، مرکزی وجود دارد که از سال های قبل از انقلاب محل رجوع مردم منطقه برای اموراتی مانند دلاکی و ختنه نوزادان و کودکان و همچین شکسته بندی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب مرکز ماساژ متخلف در تهران

پلمب مرکز ماساژ متخلف در تهران