مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 19:452023-09-20سياسي

اجرای 19 هزار برنامه گرامیداشت یاد شهدا در هفته دفاع مقدس


فرمانده سپاه امیرالمونین (ع) ایلام گفت: بیش از 19 هزار برنامه در هفته دفاع مقدس در راستای گرامیداشت یاد شهدا اجرا خواهد شد.

- سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، عصر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره 3 هزار شهید استان ایلام گفت: شهدا با گوشت و خون خود از مرزهای میهن اسلامی دفاع کردند و نباید جان فشانی این عزیزان به فراموشی سپرده شود.

وی افزود: هفته دفاع مقدس فرصتی است برای گرامیداشت رشادت های شهدا و ضروری است در این رابطه با برگزاری برنامه های مختلف این رشادت ها به جوانان امروزی و نسل های آینده انتقال داده شود.

 فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با اشاره به اینکه 8 سال دفاع مقدس بخشی از تاریخ انقلاب اسلامی است، ادامه داد: بیش از 19 هزار برنامه در هفته دفاع مقدس در راستای گرامیداشت یاد شهدا اجرا خواهد شد.

این مقام نظامی افزود: دبیر برنامه های هفته دفاع مقدس در استان ایلام اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های انقلابی است و سپاه استان مسئولیت اجرای این برنامه ها را برعهده خواهد داشت.

    این مقام نظامی گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، برگزاری رزمایش رهروان شهدا، سرکشی از هزار و 200 خانواده شهدا و برگزاری رژه سراسری نیروهای مسلح در ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 19 هزار برنامه گرامیداشت یاد شهدا در هفته دفاع مقدس

اجرای 19 هزار برنامه گرامیداشت یاد شهدا در هفته دفاع مقدس