مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 13:202023-08-26سياسي

جزییات اتهامات 3 متهم اصلی حادثه تروریستی اخیر در حرم شاهچراغ (ع)


رییس کل دادگستری استان فارس با اشاره به صدور کیفرخواست و قرار جلب به دادرسی 3 تن از متهمان اصلی حمله تروریستی اخیر به حرم مطهر شاهچراغ (ع) یازده روز پس از این حادثه تلخ گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس کل دادگستری استان فارس جزییات اتهام های 3 متهم اصلی حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) را اعلام کرد.

رییس کل دادگستری استان فارس با اشاره به صدور کیفرخواست و قرار جلب به دادرسی 3 تن از متهمان اصلی حمله تروریستی اخیر به حرم مطهر شاهچراغ (ع) یازده روز پس از این حادثه تلخ گفت: پرونده این 3 متهم جهت رسیدگی به دادگاه انقلاب اسلامی شیراز ارسال شده است.

حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی با بیان اینکه از زمان تشکیل پرونده دقت و سرعت درباره این پرونده در دستور کار مقامات قضایی قرار گرفت، گفت: به زودی شاهد برگزاری محاکمه این افراد خواهیم بود.

رییس کل دادگستری استان فارس اظهار داشت: اتهام متهم اصلی پرونده به نام رحمت الله نوروزاف عضویت در گروهک تروریستی داعش، عضویت در گروه های بغی، محاربه و افساد فی الارض است و اتهامات وارده به متهمین ردیف های دوم و سوم به نام های حبیب الله عرب زاده و امرالله نظری (معروف به اسد) نیز معاونت در محاربه و افساد فی الارض و اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور از طریق همراهی با گروهک تروریستی داعش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات اتهامات 3 متهم اصلی حادثه تروریستی اخیر در حرم شاهچراغ (ع)

جزییات اتهامات 3 متهم اصلی حادثه تروریستی اخیر در حرم شاهچراغ (ع)