مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 13:102023-09-10فرهنگي

پروژه ایرانی در بازار محتوا و فیلم جشنواره بوسان


آرمین رحیمی نژاد، برگزیده دوره تهیه کنندگی کمیسیون فیلم بوسان، اولین پروژه سینمایی خود را طی بازار جشنواره بوسان، ارائه خواهد کرد.

- آرمین رحیمی نژاد، برگزیده دوره تهیه کنندگی کمیسیون فیلم بوسان، اولین پروژه سینمایی خود را طی بازار جشنواره بوسان، ارائه خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این فیلم ساز جوان اولین پروژه سینمایی خود را طی جشنواره بین المللی بوسان در ماه اکتبر (مهرماه)، به عنوان تهیه کننده برای جذب سرمایه خارجی به منظور تولید مشترک بین المللی ارائه خواهد نمود.

این پروژه سینمایی با عنوان مراسم در بخش بازار محتوا و فیلم آسیایی جشنواره بوسان (Asian Content and Film Market) ارائه خواهد شد.

بازار محتوا و فیلم آسیایی جشنواره بوسان، بازاری است که در آن محتوای رسانه ای متنوع صنعت سینما و مناسب برای فیلم بلند در آن معامله می شود.

هر ساله بیش از 2000 نفر از حرفه ای های صنعت سینما از 50 کشور در این بازار حضور دارند.

دوره بین المللی تهیه کنندگی و فیلم بیزنس، اولین آکادمی بین المللی تجارت فیلم در آسیاست که به منظور آموزش عوامل اصلی صنعت فیلم برای جهانی شدن، تأسیس شده است.

از مهم ترین اهداف تشکیل این دوره، می توان به ایجاد شبکه ای برای تولیدات مشترک بین المللی از طریق ارتباطات فعال و همبستگی میان فیلم سازان آسیایی اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه ایرانی در بازار محتوا و فیلم جشنواره بوسان

پروژه ایرانی در بازار محتوا و فیلم جشنواره بوسان