مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 15:402023-09-20سياسي

نسبت به سرنوشت شهراردبیل بی تفاوت نباشیم


رییس شورای اسلامی شهر اردبیل با اشاره به مبادی ورودی شهر، آن را دچار نابسامانی وشلختگی دانست و افزود: نسبت به سرنوشت شهر بی تفاوت نباشیم.

- ایسنا/اردبیل رییس شورای اسلامی شهر اردبیل با اشاره به مبادی ورودی شهر، آن را دچار نابسامانی وشلختگی دانست و افزود: نسبت به سرنوشت شهر بی تفاوت نباشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میرمحمد سیدهاشمی 29 شهریور در نشست خبری خود که به مناسبت برگزاری ششمین اجلاسیه رؤسای کمیسیون های شهرسازی و معماری کلان شهرها در محل شورای شهر انجام شد، گفت: ساماندهی مبادی شهر اردبیل دغدغه مردم و مسئولان است و این شلختگی شهر اردبیل شایسته نیست.

وی به برگزاری اجلاسیه رؤسای کمیسیون های شهرسازی و معماری کلان شهرها در اردبیل اشاره کرد و ضمن دعوت از صاحبنظران حوزه معماری و مهندسی و شهرسازی به این اجلاسیه خواستار بی تفاوت نبودن به سرنوشت شهر شد.

وی احداث پل های قدس و بسیج را کلاس درس و آموزشی برای مهندسان استان دانست و اظهار کرد: سازمان نظام مهندسی اردبیل می تواند از این کارگاهها برای دانشجویان مهندسی استفاده کند.

سیدهاشمی در بخش دیگری از صحبتهای خود برگزاری اجلاسیه رؤسای کمیسیون های شهرسازی و معماری کلانشهرها را در راستای برنامه توسعه پایدار سازمان ملل برشمرد و گفت: چالش های معماری و شهرسازی شهرها در این اجلاسیه مطرح و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسبت به سرنوشت شهراردبیل بی تفاوت نباشیم

نسبت به سرنوشت شهراردبیل بی تفاوت نباشیم