مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 17:002023-09-18ورزشي

10 تپق و پنچ اشتباه لغوی وزیر ورزش حاشیه های مجلس در جلسه رأی اعتماد


اشتباهات لفظی و لغوی برخی نمایندگان و 10 تپق و پنچ جمله اشتباه لغوی وزیر ورزش و جوانان از جمله حاشیه های جلسه امروز دوشنبه مجلس بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه پارلمانی باشگاه توانا ،  صحن مجلس شورای اسلامی ، در روز رأی اعتماد به کیومرث هاشمی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان ، با حاشیه هایی روبرو بود که بدین شرح است؛ -احمد راستینه هفشجانی سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس که 10 دقیقه وقت داشت تا گزارش کمیسیون در خصوص برنامه های وزیر را شرح دهد، بیش از وقت در نظر گرفته شده صحبت کرد و در حالی که هنوز نتیجه گیری کمیسیون فرهنگی را اعلام نکرد، میکروفون او را قطع کردند.

وی درخواست یک دقیقه وقت اضافه کرد اما اتاق فرمان 30 ثانیه وقت برای وی لحاظ کرد.

-در صحن مجلس ، محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی به خاطر شلوغی اطراف جایگاه هیئت رییسه و ازدحام نماینده ها، به آن ها تذکر داد و گفت: همکاران نظم جلسه را رعایت تا نمایندگان به راحتی صحبت کنند .

-مهرداد گودرزوند چگینی نماینده رودبار در مجلس به عنوان مخالف وزیر پیشنهادی ورزش، گفت: ما وزیری می خواهیم که رنگی نباشد، استقلال، پرسپولیسی نباشد ، حمایت کننده همه تیم ها باشد .

-زهره الهیان نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس به عنوان نماینده موافق وزیر پیشنهادی ورزش،گفت: دوستان همه پیغام می ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 تپق و پنچ اشتباه لغوی وزیر ورزش حاشیه های مجلس در جلسه رأی اعتماد

10 تپق و پنچ اشتباه لغوی وزیر ورزش حاشیه های مجلس در جلسه رأی اعتماد