مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 12:302023-09-17سياسي

تامین پایدار گاز یزد از مسیرهای جایگزین در مواقع ناترازی


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد خواستار برقراری امکان تامین پایدار گاز استان از مسیرهای فرعی انتقال شبکه ملی به ویژه در شرایط ناترازی در این بخش با توجه به صنعتی بودن استان شد.

- ایسنا/یزد معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد خواستار برقراری امکان تامین پایدار گاز استان از مسیرهای فرعی انتقال شبکه ملی به ویژه در شرایط ناترازی در این بخش با توجه به صنعتی بودن استان شد.

محمدجواد ابوالحسینی امروز یکشنبه 26 شهریورماه در مراسم تودیع و معارفه مدیریت شرکت گاز استان که در سالن شهید عباسپور برق منطقه ای یزد برگزار شد، با بیان این که سال پرفراز و نشیبی در مباحث انرژی را تاکنون سپری کردیم، گفت: فشارهای زیادی طی یک سال گذشته بر شرکتهای تامین و توزیع صنعت گاز کشور وارد شده است.

وی با بیان این که کشورمان دومین ذخایر گازی دنیا را در اختیار دارد، به اقدامات صورت گرفته دولت ها در زمینه توسعه شبکه گازی طی سالیان گذشته اشاره و عنوان کرد: متاسفانه به دلیل بی توجهی به توسعه تامین گاز همزمان با توسعه شبکه گازی طی یک دهه گذشته، کشور امروز با ناترازی انرژی مواجه است.

ابوالحسینی ادامه داد: امروز دولتمردان تلاش دارند که این ناترازی برای استفاده عموم از این موهبت الهی را طی یکی دو سال آینده مرتفع کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین پایدار گاز یزد از مسیرهای جایگزین در مواقع ناترازی

تامین پایدار گاز یزد از مسیرهای جایگزین در مواقع ناترازی