مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 06:252023-08-23سياسي

مدیریت بحران کشور هوشمند می شود


رییس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: به دنبال ایجاد سازمانی هوشمند در مدیریت بحران ها و مخاطرات هستیم تا با اطلاعات کافی و با نظم بیشتری در مخاطرات احتمالی اقدامات لازم را انجام دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد حسن نامی عصر سه شنبه در نشست خبری در جمع خبرنگاران تبریزی اظهار کرد: در این سازمان هوشمند که لایه های مختلفی دارد اطلاعات فردی و اینکه در کجای ایران زندگی می کند موجود خواهد بود و تمامی اطلاعات اعم از آمار تخریب، پیشگیری و بازتوانی به راحتی در دسترس خواهد بود.

وی اضافه کرد: همه دستگاه ها باید در این سازمان هوشمند باید اطلاعات را بارگذاری کنند و همه این اطلاعات مبتنی بر هوش مصنوعی خواهد بود.

نامی به دستکاری های بشر در طبیعت اشاره کرد و گفت: بحران های زیادی پیش رو خواهیم داشت مگر اینکه بر روی امر پیشگیری کار کنیم و اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی به مهم ترین مخاطرات طبیعی در سال های اخیر اشاره کرد و گفت: سیلاب، زلزله، رانش زمین، فرونشست زمین و آتش سوزی از جمله مخاطراتی هستند که جوامع را تهدید می کنند در دو دهه گذشته سیلاب و زلزله بیشترین آسیب ها را به کشور وارد کرده است.

وی اضافه کرد: با ساده ترین روش ها می توان از وقوع این مخاطرات جلوگیری کرد به عنوان مثال در مورد سیلاب می توانیم با آبخیزداری در بالا دست از قدرت سیل ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت بحران کشور هوشمند می شود

مدیریت بحران کشور هوشمند می شود