مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 13:202023-09-20اقتصادي

«ری را» در آستانه ورود به بازار


معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو با اعلام این که خودروی کراس اوور ری را در بهمن ماه به مرحله تولید انبوه خواهد رسید، گفت: تا پایان سال، - اخبار شرکت ها؛ ایکوپرس- مهدی رادمنش، با بیان این که محصول ری را با توان مهندسان کشور به ثمر نشسته است، اظهار کرد: این محصول دارای موتور EF7P TC است که یک موتور 1.

7 لیتری توربوشارژ بوده و جدیدترین موتور ایران خودرو و قدرتمندترین موتور تولید داخل به شمار می رود؛ در ضمن این محصول مجهز به نسل جدید گیربکس اتوماتیک شش سرعته (6AT) با اهرم تعویض دنده الکترونیکی خواهد بود.

وی افزود: حداکثر توان موتور ری را 160 اسب بخار با حداکثر گشتاور 240 نیوتن متر است و سیستم انتقال قدرت این خودرو شش دنده اتوماتیک بوده و دارای مصرف سوخت بهینه در این کلاس است.

در حال حاضر موتور و گیربکس این خودرو مراحل نهایی کالیبراسیون را طی می کند.

  معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو در ادامه افزود: ری را در رده کراس اوورهای سگمنت B قرار می گیرد که پرطرفدارترین گروه کراس اوورها محسوب می شود، این خودرو طول، عرض و ارتفاعی معادل 4334، 1808 و 1638 میلی متر داشته و فاصله بین دو محور آن نیز 2590 میلی متر است.

رادمنش، با بیان این که ری را دارای ترمز پارک برقی (EPB)، سامانه ترمز اتوماتیک (Auto Hold)، سامانه کمکی حرکت در سربالایی (HSA)، س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ری را» در آستانه ورود به بازار

«ری را» در آستانه ورود به بازار