مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 14:152023-09-22سياسي

امروز غرب به شکست پروژه منزوی سازی ایران معترف است


یکی از اتفاقات بسیار مهمی که هفته گذشته رخ داد حضور پیروزمندانه رییس جمهور به عنوان نماینده مردم ایران در سازمان ملل بود و امروز کشورهای غربی معترف به شکست پروژه منزوی سازی ایران هستند.

- ایسنا/قزوین امام جمعه موقت قزوین گفت: یکی از اتفاقات بسیار مهمی که هفته گذشته رخ داد حضور پیروزمندانه رییس جمهور به عنوان نماینده مردم ایران در سازمان ملل بود و امروز کشورهای غربی معترف به شکست پروژه منزوی سازی ایران هستند.

حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل موسوی در خطبه های نماز جمعه که امروز 31 شهریور در مسجدالنبی (ص) برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت امام حسن عسکری(ع) و گرامی داشت سالروز آغاز هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: یکی از مصادیق شعائر الهی، دفاع مقدس است، هر کس دفاع مقدس را گرامی بدارد، برای دفاع مقدس احترام قائل باشد و آن را مقدس بداند، شعائر الهی را تعظیم کرده است.

وی تصریح کرد: دفاع مقدس یکی از درخشان ترین و مهم ترین بخش های تاریخ و نماد همیشگی حماسه پرشکوه مقاومت و ایثار ملت بزرگ ایران است، دفاع مقدس چراغی راهنما برای مدیریت راهبردی و کلان کشور در آینده نزدیک و دور و همچنین مهد بروز استعدادهای شخصی و ملی است.

این مسئول یادآور شد: دفاع مقدس به ما یاد داد با توکل به خداوند تبارک و تعالی، امید به دعای اهل بیت (ع)، اعتماد به وعده های الهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز غرب به شکست پروژه منزوی سازی ایران معترف است

امروز غرب به شکست پروژه منزوی سازی ایران معترف است