مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 12:252023-08-27اقتصادي

تأمین 60 درصد زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن در لرستان


تاکنون 60 درصد زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن تأمین شده و با برنامه ریزی های انجام شده انتظار داریم بالاتر از سقف موردنیاز زمین تأمین شود.

- ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: تاکنون 60 درصد زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن تأمین شده و با برنامه ریزی های انجام شده انتظار داریم بالاتر از سقف موردنیاز زمین تأمین شود.

فرهاد زیویار پنجم شهریور در آیین افتتاح یکصد هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن که به صورت همزمان در سراسر کشور و با حضور رییس جمهور به صورت وبینار برگزار شد، اظهار کرد: کل نیازی که لرستان در زمینه تأمین زمین دارد حدود 1600 هکتار است.

وی افزود: به دلایل مختلف تا اواخر بهار کارنامه خوبی نداشتیم و بعد از آن با هماهنگی معاونت عمرانی و مدیرکل راه و شهرسازی علی رغم شرایط متفاوت توپوگرافی لرستان معادل 15 ماه گذشته زمین تأمین شده است.

استاندار ادامه داد: تاکنون 60 درصد زمین مورد نیاز طرح ملی نهضت مسکن تأمین شده و با برنامه ریزی های انجام شده انتظار داریم بالاتر از سقف مورد نیاز زمین تأمین شود.

زیویار ادامه داد: طی سه ماهه گذشته 211 هکتار به زمین های قبلی طرح نهضت ملی مسکن اضافه شده، 149 هکتار در حال تهیه طرح بوده و 402 هکتار نیز کار الحاق آن انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین 60 درصد زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن در لرستان

تأمین 60 درصد زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن در لرستان