مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 22:152023-08-25سياسي

جشنواره موسیقی اقوام فرصتی برای معرفی ظرفیت های کردستان است


جشنواره ملی موسیقی اقوام ایرانی در سنندج، شهر خلاق موسیقی فرصتی طلایی برای شناخت و معرفی توانمندی ها و ظرفیت های استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، اسماعیل زارعی کوشا در جلسه ای با ستاد اجرایی نخستین جشنواره موسیقی اقوام ایرانی به تشریح و تبادل نظر در زمینه برگزاری هرچه بهتر این جشنواره ملی پرداخت.

وی با بیان این که در حوزه موسیقی و ایجاد نشاط اجتماعی نیازمند برنامه های متعدد هستیم، ادامه داد: با توجه به این که سنندج به عنوان شهر خلاق موسیقی معرفی شده است بایستی علاوه بر ظرفیت هایی که جزو مزیت های فرهنگی استان است به پتانسیلی که در بستر این جشنواره ملی فراهم می شود توجه داشته باشیم.

استاندار کردستان گفت: برگزاری جشنواره موسیقی اقوام از لحاظ محتوایی در اختیار سازمان صدا و سیما در کردستان و دفتر موسیقی است اما هنرمندان و جامعه هنری اگر در این زمینه ایده و پیشنهادی داشته باشند باید با تعامل از طریق حوزه هنری نظرات خود را بیان کنند.

وی با اشاره به بخش اجرایی این جشنواره افزود: ما در حوزه اجرا، رویداد مذکور را ابزاری برای نیل به اهدافی بالاتر از جشنواره می دانیم بنابراین فاکتورهایی چون نشاط اجتماعی و معرفی استان در سطح ملی و فراملی، از جمله آن اهداف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره موسیقی اقوام فرصتی برای معرفی ظرفیت های کردستان است

جشنواره موسیقی اقوام فرصتی برای معرفی ظرفیت های کردستان است