مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 17:302023-09-19سياسي

آیا آمریکا به سمت جنگ داخلی می رود؟


ترامپ سیاست مداری است که اگر به دور نهایی انتخابات راه پیدا کند و از سوی دیوان عالی آمریکا حکمی در ممنوعیت حضورش در رقابت های انتخاباتی سال 2024 صادر نشود، - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - نورنیوز نوشت: این روزها ترامپ به جنجالی ترین چهره انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 در ایالات متحده آمریکا تبدیل شده است.

نظرسنجی های عمومی و ایالتی حاکی از پیشتازی او در میان نامزدهای حزب جمهوری خواه است و در مواجهه با بایدن نیز او وضعیت خوبی در تحقیقات میدانی در آمریکا دارد.

با این حال، محاکمه ترامپ در پرونده تلاش برای تقلب در انتخابات ریاست جمهوری 2020 و همچنین مسئولیتش در حمله گروه پسران مغرور به کاپیتال هیل که منجر به تسخیر کنگره توسط آنها شد، همچنان ادامه داشته و شواهد موجود نشان از محکومیت او در این پرونده دارد.

ترامپ سیاست مداری است که اگر به دور نهایی انتخابات راه پیدا کند و از سوی دیوان عالی آمریکا حکمی در ممنوعیت حضورش در رقابت های انتخاباتی سال 2024 صادر نشود، قطعا خود را به صورت ذاتی پیروز انتخابات تلقی می کند و اساسا شکست در برابر بایدن را (مانند سال 2020) نمی پذیرد.

ترامپ قصد دارد از طرق مختلف، پیروزی خود را در این رقابت تضمین کند و در این میان، اساسا اهمیتی برای آراء ایالتی خصوصا در ایالت هایی که رقابت را به رقیب خود باخته یا خواهد باخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا آمریکا به سمت جنگ داخلی می رود؟

آیا آمریکا به سمت جنگ داخلی می رود؟