مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 14:202023-09-11فرهنگي

با تئاتر دموکراسی ایجاد کنیم/ لزوم اصلاح رویه های غلط


سومین شب از سلسله نشست های حقوق تئاتر با حضور هنرمندان مختلف در خانه تئاتر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سومین شب از سلسله نشست های تخصصی حقوق تئاتر شب گذشته 19 شهریور ماه در سالن عباس جوانمرد خانه تئاتر برگزار شد.

در این رویداد تخصصی که به همت انجمن صنفی کارگردانان تئاتر برگزار شد قطب الدین صادقی، محمد رحمانیان، شهرام گیل آبادی و وحید آگاه به عنوان اعضا پنل تخصصی به ایراد نظرات خود پرداختند و در بخش سخنرانان نیز بهزاد فراهانی، محمد امیریاراحمدی، محمودرضا رحیمی، مژگان خالقی و حسین کیانی درباره موضوع حقوق تئاتر سخنرانی کردند.

در ابتدای نشست قطب الدین صادقی با یادآوری اینکه نیچه کتابی با عنوان فراسوی نیک و بد دارد و در این کتاب عنوان می کند که ارزش هر چیز تنها به هدفش نیست بلکه روشی که برای رسیدن به آن ارزش وجود دارد مهم است، عنوان کرد: ما باید با عقلانیت و منطق و استدلال صحبت کنیم و در شان مان نیست تهمت و اتهام بزنیم بنابراین برای من روش از هدف مهم تر است.

قانون باید انعطاف پذیر باشد آگاه هم در سخنانی عنوان کرد که باید در کنار هنر به موازین حقوقی هم اشراف داشته باشیم تا به حقوق خودمان آشنا شویم.

گیل آبادی نیز با اشاره به اینکه حتی قانون هم در روح زمان قابل تغییر است، بیان کرد: کسانی که قانون را می نویسند سعی شان بر این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با تئاتر دموکراسی ایجاد کنیم/ لزوم اصلاح رویه های غلط

با تئاتر دموکراسی ایجاد کنیم/ لزوم اصلاح رویه های غلط