مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 12:352023-08-31اقتصادي

14 طرح ایجاد زیر ساخت برق منطقه ای یزد در آستانه افتتاح


معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه ای یزد از تکمیل و آماده افتتاح شدن 14 طرح احداث یا توسعه ای این شرکت با مجموع سرمایه گذاری 1436 میلیارد تومان خبر داد.

- ایسنا/یزد معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه ای یزد از تکمیل و آماده افتتاح شدن 14 طرح احداث یا توسعه ای این شرکت با مجموع سرمایه گذاری 1436 میلیارد تومان خبر داد.

علیرضا رفیعی در گفت‎وگو با ایسنا این طرحها را شامل احداث خطوط و پست های انتقال و فوق توزیع و نیز یک نیروگاه خورشیدی ذکر کرد و گفت: این طرح‎ها به منظور توسعه زیرساخت های تامین انرژی به طور متوازن در مناطق مختلف استان اجرایی شده و اکنون آماده افتتاح و بهره برداری رسمی با حضور مقامات کشوری است.

وی یکی از مهمترین این طرح ها را پست 400 به 63 کیلوولت مهرگان مهریز ذکر کرد که به منظور رفع مشکل شبکه انتقال در جنوب استان و برقراری اتصال به شبکه متقاضیان صنعتی با مشارکت بخش خصوص و سرمایه گذاری 480 میلیارد تومانی اجرا شده، برشمرد و افزود: از دیگر طرحهای اماده افتتاح برق منطقه ای یزد نیروگاه خورشیدی 10 مگاواتی ساغند است که توسط بخش خصوصی با سرمایه گذاری 220 میلیارد تومان اجرا و تکمیل شده است.

رفیعی همچنین به اجرای خط 400 کیلوولت پست مهرگان و پست های 400 کیلوولت بهادران در شهرستان مهریز اشاره و عنوان کرد: در شهرستان مروست نیز شاهد توسعه تران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 طرح ایجاد زیر ساخت برق منطقه ای یزد در آستانه افتتاح

14 طرح ایجاد زیر ساخت برق منطقه ای یزد در آستانه افتتاح