مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 09:152023-09-13اقتصادي

بابل پایلوت اجرای طرح منظومه روستایی مازندران


رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بابل با اشاره به اینکه طرح منظومه روستایی به منظور توسعه روستاها در12 استان کشور در حال اجراست گفت: بابل تنها شهر مازندران است که این طرح را اجرایی کرده است.

- ایسنا/مازندران رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بابل با اشاره به اینکه طرح منظومه روستایی به منظور توسعه روستاها در12 استان کشور در حال اجراست گفت: بابل تنها شهر مازندران است که این طرح را اجرایی کرده است.

بابک جانمحمدی در گفت وگو با ایسنا مازندران اظهار کرد: طرح منظومه روستایی برای توانمندسازی مردم روستاها در زمینه های اشتغال، معیشت، اقتصاد والبته عمرانی اجرایی شد.

وی افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و بالابردن سطح تولید را از چشم اندازهای طرح توسعه پایدار منظومه روستایی برشمرد و تصریح کرد: در این طرح نقاط قوت روستاها شناسایی و اقدامات موثری متناسب با ظرفیت هر روستا برای رونق بخش گردشگری، اقتصادی، تولید واشتغال انجام و تسهیلاتی نیز به این بخش پرداخت می شود.

وی با اشاره به اینکه سه طرح منظومه روستایی در بابلکنار اجرایی شد گفت: منطقه بابلکنار شهرستان بابل از مزایای طرح توسعه پایدار منظومه روستایی بهره مند شد.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بابل با بیان اینکه طرح منظومه روستایی در 40 روستای بابلکنار اجرایی شد تص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بابل پایلوت اجرای طرح منظومه روستایی مازندران

بابل پایلوت اجرای طرح منظومه روستایی مازندران