مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 13:202023-08-30سياسي

رهایی از بند 3 زندانی جرائم غیر عمد در خراسان جنوبی


جانشین ستاد دیه خراسان جنوبی گفت : 3 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد استان به مناسبت هفته دولت با کمک ستاد دیه خراسان جنوبی و کشور، رضایت شکات و پیگیری قضایی برای اقساطی کردن بخشی از بدهی آن ها آزاد شدند.

- خبرگزاری فارس - خراسان جنوبی؛ رهاکردن آن هایی که دربند هستند توفیقی بس عظیم می خواهد که به طور حتم نصیب هرکسی نمی شود اما گاهی برخی می شود ناجی این زندانیان دربند و خبر از رهایی و آزادی زندانیان می دهند که با وساطت و کمک آن ها، خیران و رضایت شکات به آغوش گرم خانواده بازگشته اند.

همانند اقدامی که ستاد دیه خراسان جنوبی برای دومین بار در هفته دولت انجام داد و زمینه آزادی سه نفر دیگر از زندانیان جرائم غیر عمد این استان را فراهم آورد تا تعداد زندانیان رها از بند به میمنت این هفته در خراسان جنوبی به 4 نفر برسید.

آن طور که حامد اکبرپور، جانشین ستاد دیه خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهارداشت: سه نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان با کمک ستاد دیه خراسان جنوبی و کشور، رضایت شکات و پیگیری قضایی برای اقساطی کردن بخشی از بدهی آن ها آزاد شدند.

وی بدهی این مددجویان را 75 میلیارد و 600 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: از این مبلغ 42 میلیارد و 560 میلیون ریال اعسار و 31 میلیارد و 428 میلیون و 500 هزار ریال رضایت شاکی و بقیه به ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهایی از بند 3 زندانی جرائم غیر عمد در خراسان جنوبی

رهایی از بند 3 زندانی جرائم غیر عمد در خراسان جنوبی