مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 17:552023-08-24سياسي

ابر پروژه انتقال آب از دریای عمان به خراسان جنوبی در مرحله مسیریابی


به زودی به همراه مجری طرح انتقال آب از دریای عمان به خراسان جنوبی از روند اجرای این طرح مهم و ملی بازدید خواهیم داشت و این طرح در استان در مرحله مسیر یابی قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از درمیان، جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی امروز در پایان سفر به شهرستان درمیان در اولین روز از هفته دولت در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت شهادت شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: هفته دولت فرصتی است که مدیران گزارشی از اقداماتی که در طول دولت سیزدهم در سطح کشور و خراسان جنوبی انجام شده، را برای مردم ارائه کنند.

  وی با اشاره به اینکه آیت الله رییسی، با مشکلات فراوانی از جمله خزانه خالی، دولت را تحویل گرفت، خاطرنشان کرد:  در زمان تحویل دولت روزانه 700 نفر به دلیل شیوع کرونا در کشور فوت می کردند و وزیران دولت قبل در هیأت دولت اذعان داشتند که به دلیل خزانه خالی توان پرداخت حقوق کارکنان را نداریم.

  استاندار خراسان جنوبی عنوان کرد: در ابتدای دولت سیزدهم با دستور مقام معظم رهبری اجازه چاپ پول جدید نداشتیم، این اقدام باعث شد که ارزش پول ملی ما سقوط نکند.

  قناعت با بیان اینکه با وجود همه سختی ها و شرایط دشوار، با کار جهادی دولت سیزدهم گره گشایی از مشکلات کشور یکی پس از دیگری در حال انجام است، بیان کرد: در عرصه بین الملل با تعام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابر پروژه انتقال آب از دریای عمان به خراسان جنوبی در مرحله مسیریابی

ابر پروژه انتقال آب از دریای عمان به خراسان جنوبی در مرحله مسیریابی