مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 09:152023-09-12سياسي

ائمه جمعه حاجی آباد و بندرلنگه خداحافظی خواهند کرد


رییس دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان هرمزگان گفت: نماز جمعه هفته جاری حاجی آباد و بندرلنگه همراه با خداحافظی امامان جمعه این شهرستان ها خواهد بود.

- ایسنا/هرمزگان رییس دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان هرمزگان گفت: نماز جمعه هفته جاری حاجی آباد و بندرلنگه همراه با خداحافظی امامان جمعه این شهرستان ها خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین احمد فاضل پور در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اهمیت و جایگاه والای نماز جمعه، اظهار کرد: نماز جمعه یک مانور سیاسی اعتقادی و یکی از افتخارات و ثمره های نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می شود.

وی با اشاره به اتصال شبکه امامت به ولایت فقیه، تصریح کرد: امام جمعه از طرف ولی امر مسلمین در منطقه فعالیت می کند و به عنوان نماینده حاکمیت و نظام مقدس جمهوری اسلامی، سعی در اجرای سیاست های کلان مقام معظم رهبری و ترویج اندیشه های تابناک امامین انقلاب دارند.

رییس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در هرمزگان، با اشاره به چرخش نخبگانی میان ائمه جمعه هرمزگان، تشریح کرد: در راستای چرخش نخبگانی و بهره گیری حداکثری از تمام ظرفیت های انسانی، تغییر چندین ائمه جمعه هرمزگان در دستور کار قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائمه جمعه حاجی آباد و بندرلنگه خداحافظی خواهند کرد

ائمه جمعه حاجی آباد و بندرلنگه خداحافظی خواهند کرد